dimineţi de sâmbătă.

16 Mar

de cele mai multe ori, noaptea, greşelile nu dor. şi nici regretele nu le simţi prea tare.

dar dimineţile pot fi decisive. şi după o noapte întreagă de păcate şi gânduri, dimineţile par a fi singura scăpare, momentul perfect pentru decizii. aşa a fost şi la mine.

cred că am şi uitat de când nu am mai scris un rând, o frază prin care să mă descompun, prin care să trezesc nişte emoţii în cei care mă citesc.

am citit atâtea lucruri, am cunoscut atâţia oameni, am făcut tot atâtea greşeli dar şi fapte bune, încât toate merită menţionate, ca într-un jurnal. un exerciţiu continuu de sinceritate…

dar până la prima încercare de sinceritate, vă las cu un filmuleţ despre timp, despre cât de importantă e o simplă, singură, unică secundă.

5 răspunsuri to “dimineţi de sâmbătă.”

  1. Antonela Sofia Barbu Martie 16, 2013 la 9:08 am #

    Imi era dor sa citesc trairile tale, Iulia. Da. Doar dimineata poti lua decizia corecta. Este soare afara, zambeste!

  2. Alexandra Martie 16, 2013 la 10:31 am #

    Aşa este, o singură secundă are puterea de a-ţi schimba întreaga viaţă. Foarte interesant videoclipul.
    Un weekend frumos!

  3. Ada Aprilie 11, 2013 la 11:32 pm #

    Suntem norocosi ca alegerile pe care le facem ne definesc, pentru ca astfel devenim mai buni straduindu-ne sa alegem cat mai corect. Ma bucur sa te cunosc, Julie! Si iti multumesc ca ai impartasit acest videoclip! Mi-a facut seara frumoasa!

Lasă un răspuns

