ca după sesiune.

4 Feb

am 19 ani şi o primă sesiune de examene tocmai încheiată.

în mini-vacanţa ce urmează mi-am propus să recuperez toate cărţile necitite, iar în ajutorul meu sare Editura ALL.

astăzi începe a doua ediţie a campaniei vALLuntar. anul acesta, bloggeri participanţi îşi vor alege câte o carte de pe site-ul editurii, iar în urma comentariilor primite la recenziilor realizate,  bloggeri vor primi câte un copac pentru a îl planta.

din păcate, eu nu pot participa în acest an, deoarece nu îndeplinesc toate cerinţele regulamentului, aşa că, îi rog pe toţi bloggeri mai harnici şi mai dornici de lectură decât mine să se implice în această iniţiativă. anul trecut a fost grozav ! 😀

 

între timp eu mă întorc la cărţile mele prăfuite şi cana cu ceai de cireşe. revin cu recenzii. o săptămână simpatică vă doresc.

 

 

3 răspunsuri to “ca după sesiune.”

  1. Andrei Răduţu Februarie 9, 2013 la 5:26 pm #

    Well, felicitari pentru inchierea primei sesiuni, la rezultate cat mai bune si nu in ultimul rand, salutari 🙂

  2. Loryloo Februarie 11, 2013 la 4:56 pm #

    Imi pare rau ca nu te poti inscrie… cu cate se inscriu mai multi bloggeri, cu atat vor fi mai multi copacei plantati. Eu am aflat astazi despre campanie si tot astazi m-am si inscris. Abia astept sa citesc cartile alese!

  3. andreiradutu Februarie 15, 2013 la 1:04 pm #

    Buna Julie ! Dupa cum probabil ai vazut, m-am mutat la o noua adresa (http://andreiradutu.blogspot.ro/). Eu te-am adaugat deja in noul blogroll, asa ca daca iti face placere, o sa te rog sa modifici si tu linkul catre noua locatie. La buna recitire 🙂

Lasă un răspuns

