dacă tot e vremea bagejelor.

5 Ian

dacă tot e vremea bagajelor,

mi-am şters şi eu de praf

geanta mare şi mov, în care

cel puţin o dată pe lună

îmi îndes toate  speranţele

că vor fi drumuri mai bune.

 

am devenit călători cu genţi mari

şi grele, doar pentru a creşte

undeva departe de casă,

undeva unde suntem numai noi.

dar geanta ta e neagră, şi visele mele

nenumărate. nu vrei să iei şi tu câteva?

 

acum, dragule, adună-ţi hainele

lucrurile şi gândurile.

împachetează-le frumos şi pune-le

lângă cutiile mele de bijuterii cu amintiri

şi lângă săculeţii cu promisiuni.

plecăm.

22577fc9788148edae17b3d08aa183c1-d4g2gfn

 

2 răspunsuri to “dacă tot e vremea bagejelor.”

  1. Eusebiu BM Ianuarie 6, 2013 la 8:43 am #

    Frumos mai scrii! Felicitări! Ce anume te inspiră?

    • julie Ianuarie 6, 2013 la 2:23 pm #

      mutlumesc tare mult. ma inspira tot ceea ce traiesc si ce e prin jurul meu.

Lasă un răspuns

