sfârşituri.

28 Dec

de lume, de an, de noi ?

avem o busolă în inimi ce ne indică direcţia „noi”. 

dar cine suntem noi ? lasă-mă să-ţi spun.

tu eşti cel care-şi ţine mâinile împreunate, iar eu sunt nisipul din palmele tale.

şi uneori, egoismul tău vrea să-ţi ridice mâinile în aer, să mă poţi pierde în vânt.

şi tot uneori o şi faci. doar că atunci când încep să prind aripi spre alte mâini tu începi să te temi.

şi te apuci să mă culegi din atmosferă.  dar vezi tu, niciodata nu ajungi să mă mai reîntregeşti, oricât de lungi ţi-ar fi degetele.

şi alteori, chiar dacă faci faţă egoismului, respiri atât de repede şi de puternic încât particule din mine se risipesc.

şi-atunci nici măcar un sărut pe frunte în miez de noapte nu mă ajută.

dar deja-s prea multe „şi-uri”. 

in_the_palm_of_your_hand_by_JordanRobin

3 răspunsuri to “sfârşituri.”

  1. Rucsi Decembrie 28, 2012 la 8:22 pm #

    super .. 🙂

  2. Creativitatelafeminin Decembrie 28, 2012 la 8:50 pm #

    Da, bine spus!

  3. cosmintosh Decembrie 29, 2012 la 9:01 am #

    Pentru multi, postarile astea sunt la modul „Nothing to do here…” :))

Lasă un răspuns

