Eu votez cu Tudor Turcu in finala X-Factor.

22 Dec

oricât de departe aş fi de casă, nu uit de unde am plecat. şi se pare că o dată cu revenirea în micuţul oraş am luat legătură cu toate noutăţile. printre cele mai importante se află participarea lui Tudor Turcu în finala X-Factor, emisiune difuzată de Antena 1.

personal, sunt foarte departe de lumea asta a show-bizului, dar totuşi, mă bucură să aud că un medieşean concurează tocmai în finală. de aceea m-am hotărât să-l susţin pe Tudor, alături de ceilalţi bloggeri medieşeni, şi să-i urez pe această cale tot succesul de care va avea, probabil, nevoie.

Voteaza-Tudor-Turcu-la-X-Factor

sursă foto 

2 răspunsuri to “Eu votez cu Tudor Turcu in finala X-Factor.”

  1. Andera Decembrie 22, 2012 la 9:45 pm #

    Tudor Turcu e bestial!! Sper să câștige ❤

  2. Javra Decembrie 23, 2012 la 12:01 pm #

    Presupun că ar trebui să-l votezi pe cel care crezi că are vocea mai bună şi ştie să şi-o pună mai bine în valoare. Nu-i un meci, în care să susţii echipa oraşului tău.
    Dar, desigur, Tudor poate să cânte foarte bine. Nu ştiu, nu urmăresc acest concurs.

Lasă un răspuns

