între ieri şi azi.

11 Dec

ieri, m-am urcat pe un piedestal. 

 

şi ca un narator-demiurg priveam –

cum povestea romanului meu tragi-comic

se transforma într-un scenariu ieftin de televiziune.

cum ei credeau că nu ştiu nimic,

când eu de fapt ştiam mai mult decât ei.

cum încercau să mă protejeze

cu minciuni caritabile la preţ redus.

 

nightmare_by_lucyluh

 

şi-am început să plâng, ruşinată.

de ridicolul ce mă limita.

şi-am început să ţip, în linişte.

toate coşmarurile somnului REM.

şi-am început să fug, de ei.

pentru că ei nu văd…

 

azi încă nu mi-am revenit. poate mâine. 

 

 

 

2 răspunsuri to “între ieri şi azi.”

  1. Eva Dee Decembrie 11, 2012 la 12:45 pm #

    o sa fie bine cu tine, promit >:D<

Lasă un răspuns

