îngeri cu spina bifida.

8 Dec

am bătut un cui în centrul cerului

şi de el mi-am agăţat aripile.

şi când ningea, ningea cu fulgii care mă protejau

şi cu toate vorbele tale.

toate cuvintele tale atârnau pe streşini, ar fi fost în van să le culeg.

aşa că le-am lăsat să îngheţe, undeva în afara timpului

doar cât să-mi pot aminti  cum îmi spuneai – „eşti un blestem.dar al meu.”

şi ştii ce? nu-mi mai blestem soarta.

pentru că te găsesc de fiecare dată când deschid vreo uşă….

 

snowflake_by_Anomalja

 

 

 

 

 

 

2 răspunsuri to “îngeri cu spina bifida.”

  1. Rucsi Decembrie 8, 2012 la 3:08 pm #

    doamne, cât îmi place 🙂

  2. Rochii de vara Decembrie 11, 2012 la 11:42 am #

    Mi-au placut tare mult versurile! dar cred ca nu prea se potriveste titlu 😦 m-a dus cu gandul la ceva rau din prima…..bine ca nu a fost asa! :))

Lasă un răspuns

