1 decembrie – Alba Iulia.

1 Dec

nu a durat mult până ne-am adunat vreo 10 omuleţi din cămin, dornici de o mică escapadă din Cluj. şi cu trenuri, maşini şi toate cele  la 9 dimineaţa eram în Alba Iulia, accesorizaţi cu tricoloruri de toate dimensiunile. personal, a fost pentru prima dată când am mers la Alba de 1 decembrie. şi-ntr-un fel mă aşteptam să găsesc o atmosferă motivantă. cam aşa a şi fost…

din mulţimea de oameni, majoritatea erau tineri. din majoritatea de tineri, fiecare pleda pentru câte o valoare. în faţa noastră, oamenii scandau numele Basarabiei şi-l asociau mereu cu România. mi s-a părut emoţionantă energia cu care acei oameni au strigat timp de o oră „Basarabia, pamânt românesc”

 

şi chiar e pământ românesc. iar ca o susţinere fizică, am reuşit să imortalizez un moment special :

 

IMG_0018

 

 

 

 

Lasă un răspuns

