Medias Blog Awards 2012 :)

30 Noi

ştiu că activitatea mea din blogosferă a fost foarte redusă în ultima vreme, şi poate ar trebui să încerc să mă mobilizez de-acum.

dar acum am un motiv destul de întemeiat să revin : Mediaş Blog Awards 2012, ediţia IV

dacă am participat şi la primele 3 ediţii, nu absentez acum, chiar dacă nu  sunt aşa de des prin Mediaş. şi încă de pe acum îmi cer scuze că nu voi putea fi prezentă fizic la gala de decernare a premiilor.

cu toate astea, cu drag afirm că particip şi în acest an. 🙂

bannermba250px

 

Medias Blog Awards 2012 este un concurs organizat de Feri Teglas Blog si  Dianthus Medias cu sprijinul Casa Gazelor Naturale, Originalo.ro, Sara Spa & Wellness Center, Contrast Publicitate, Blogal Initiative si Vitamina Marketing.

Lasă un răspuns

