tricoul tău.

12 Noi

la multă vreme după ce am încetat să ne vorbim, mi-ai bătut la uşă.

ţineai în mână tricoul alb care-l purtai când dormeam împreună.

mi l-ai întins şi-ai zis „ia-l tu. spală-l, aruncă-l sau fă ce vrei.” nu ştiam la ce te referi aşa că mă uitam nedumerită spre tine.

n-am apucat să clipesc de două ori… că deja erai placat.

şi eu ? eu ţineam în mână un tricou alb cu o pată roşie în dreptul inimii.

îmi amintesc de ultima zi. când îmi sprijineam capul de pieptul tău şi plângeam. pata aceea roşie e combinaţia vopselei din parul meu cu lacrimile mele sărate.

singura şi ultima dovada a iubirii noastre… şi tu vrei să o spăl…

azi, în graba mea existenţială, aruncând hainele în bagaje, l-am găsit din nou. era tot acolo, aranjat frumos.

încă mirosind a parfumul pe care probabil l-ai primit cadou de la iubita ta…

5 răspunsuri to “tricoul tău.”

  1. Sonia Veres Noiembrie 12, 2012 la 1:41 pm #

    Frumos. Dar capul sus, mergem inainte 🙂

  2. Rucsi Noiembrie 12, 2012 la 3:06 pm #

    frumos J :*

  3. offshore corporations Noiembrie 22, 2012 la 6:29 pm #

    Nu ştiam dacă cel care mă sunase vorbise într-adevăr serios despre răpirea Elenei ,aşa că am decis să îmi calc pe inimă şi să o sun.Da,da,ora trei dimineaţa nu e chiar momentul oportun să suni femeia pe care o iubeşti,dar preferi să renunţi la ea în favoarea fratelui tău,dat,totuşi, am format numărul ei,pe care,deşi îl şterssesem din memoria telefonului,rămăsese în a mea.Mesajul pe care l-am primit odată cu apelarea ei ,însă nu m-a mulţumit deloc:”Ne pare rău dar abonatul nu poate fi contactat”.

Lasă un răspuns

