recomandare. :)

4 Noi

pam paaaam. în puţinul timp pe care-l mai petrec prin online, mi se întâmplă des să găsesc diferite chestii drăguţe pe care vreau să le împărtaşesc cu voi.

prima dată vă arat un site care generează  complimente – emergency compliment.

sună puţin egoist, poate, dar asta e.  dar recunosc, e un mod foarte bun de a te mobiliza şi de a te motiva. chiar dacă e abstract ca un site sa-ţi facă un compliment.

pentru detalii şi complimente de toate felurile click aici.

iar acum e timpul pentru ceva mai siropos. un filmuleţ despre răspunsul la întrebarea „Câte femei ai mai iubit înaintea mea?”

modul în care e formulat răspunsul  mi se pare cel puţin genial.  iar concluzia e …

cum e ?

şi-ăsta-i complimentul meu…

7 răspunsuri to “recomandare. :)”

  1. Mihai Noiembrie 4, 2012 la 4:17 pm #

    E foarte simpatica ideea filmuletului 😀 Imi vine destul de greu sa cred complimentul din imagine, totusi…

  2. Rucsi Noiembrie 4, 2012 la 5:42 pm #

    super simpatic filmuletul <3.

  3. Eva Dee Noiembrie 4, 2012 la 7:14 pm #

    haaa, ce cute e si site-ul! :X

  4. Andrei Răduţu Noiembrie 4, 2012 la 8:38 pm #

    Genial ! Si uite si complimentul meu : „Your parents are more proud of you than you’ll ever know.”

    • julie Noiembrie 4, 2012 la 9:07 pm #

      hehe, ce bun e astaaa! 😀

  5. Anonim Noiembrie 9, 2012 la 9:53 am #

    superb !

Lasă un răspuns

