25 Oct

în dimineaţa asta pielea-mi mirosea a somn şi a vise închegate iar culoarea parului mi se asorta cu frunzele mult prea leneşe.

în zece minute am trecut în revistă tot ce aveam de făcut în următoarele zece ore.

zece. doişpe. doişpe… 

nu. doişpe nu.

am alergat mult, poate prea mult. şi-ntr-un sens prea metaforic am obosit.

opreşte-te o secundă. şi respiră” mi-a spus.

dar mie nu-mi place aerul ăsta rece. îmi irită traheea. de fiecare dată…

dar totuşi. noiembrie, hai mai repede.

mâine scriu despre cărţile proaste pe care le-am citit. nu mă mai încred în recomandările tale, doişpe

 

 

Lasă un răspuns

