amr 8.

24 Oct

am opt zile să mă reconfigurez. şi drumul ăsta pe care am apucat-o să-mi dea o direcţie mai bună.

deşi, n-am niciun motiv real de a mă plânge. am fost întrebată azi dacă-mi place ce fac.

da, îmi place la nebunie ce fac, cât şi ce citesc, unde şi cu cine merg pe bulevarde.

chiar dacă la cât sunt eu de aeriană mă pierd destul de des printre blocuri. noroc că am pe cine să sun.

nu ştiu cum să traduc „time of my life” dar se potriveşte perfect cu timpul prezent. cred că cel mai mult îmi place faptul că popt să ies din timp când vreau eu.  nu contează când e noapte, când e zi…

mă simt atemporală. 

 

„and if I can’t steal his heart, I can steal back mine”

 

Lasă un răspuns

