un fel de toamnă târzie.

20 Oct

un moment de relaxare.

după trei săptămâni din „evadarea” mea de-acasă, îmi dau seama că am neglijat tot ce ţine de scris, blog, exprimare.

şi parcă-mi pare rău. dar mi s-au întâmplat atâtea lucruri frumoase încât mi-a fost greu să mă opresc din ritm.

acum stau cu un ceai de mere verzi lângă mine şi mă gândesc că am crescut.

mă lupt cu viaţa unui oraş mare, cu bulevarde care uneori mă pierd, cu oameni care  au mai mulţi ani de şcoală decât am eu de viaţă.

miercuri mi s-a spus că fericirea se găseşte uneori oprind timpul. şi acum l-am oprit.

şi da, sunt înconjurată de un mediu stimulant, frumos, în care mă dezvolt.

până şi în camera de cămin e aşa. dar aici e o poveste mai lungă…

şi asta-i pentru tine.  îţi vei da seama că nu-mi mai pasă de tine atunci când nu voi mai putea plânge pentru tine. 

3 răspunsuri to “un fel de toamnă târzie.”

  1. Rucsi Octombrie 20, 2012 la 5:57 pm #

    ”miercuri mi s-a spus că fericirea se găseşte uneori oprind timpul. şi acum l-am oprit.” – sper să funcționeze și la mine.
    frumos 🙂

    • julie Octombrie 20, 2012 la 6:45 pm #

      incearca 🙂 sigur o vei gasi.

      • Rucsi Octombrie 20, 2012 la 6:51 pm #

        ;*

Lasă un răspuns

