recviem pentru vara din 2012

1 Sep

uite-aşa ţi-am trăit şi sfârşitul.

cred că ar trebui să-ţi mulţumesc.

în 1 iunie mi-ai arătat cum arată primul sfărşit. m-ai lăsat să ţin un discurs frumos despre cum am crescut în cei patru ani de liceu.

în 2,4,6 iulie m-ai învăţat că sunt puternică şi că niciun efort pe care l-am depus nu a fost degeaba.

în 8 iulie am avut curajul să-i spun tatălui meu „vezi, anul ăsta am făcut tot ce mi-am propus, şi am făcut-o cum nu se poate mai bine.”

în 12,19,25 iulie… 

în august m-ai lăsat să respir, să citesc, să simt viaţa cu un puls normal.

până-n 20 când… 

apoi iar am reluat cursul normal.

mulţumesc pentru toate momentele în care mi-ai oprit respiraţia şi pentru momentele în care râdeam cu lacrimi, pentru ideile pe care mi le-ai infiltrat în minte şi suflet,pentru toate planurile pe care le-am făcut şi pe care am de gând să le îndeplinesc,  pentru …

mai lasă-mă să-mi port sandalele preferate încă puţin, puţin…

 

şi asta e cu siguranţă melodia verii.

 

acum am plecat. la adio, vară, îmi pare bine că te-am cunoscut.

3 răspunsuri to “recviem pentru vara din 2012”

  1. Andreea Denisa Septembrie 6, 2012 la 3:20 pm #

    se va intoarce, mereu se intoarce..

  2. Maria Septembrie 26, 2012 la 10:24 am #

    Lasa vara, a trecut de acuma vorbim de altele, de toamna -iarna , lasati vara sa se odihneasca pentru a venit cu ceva mai multa energie.

  3. Cristian Octombrie 7, 2012 la 11:03 am #

    Chiar dacă sunt născut în anotimpul rece și-mi place zăpada mult, mult (dar albă, țin să menționez). Ador vara, pentru farmecul ei, pentru razele calde ale soarelui care-ți mângâie și-ți dezmiardă trupul, pentru ploaia aceea caldă, prin care ai alerga împreună cu iubita/iubitul, pentru iarba înrourată pe care o calci în fiecare dimineață, cu tălpile goale (de preferat), pentru că există.

Lasă un răspuns

