liste de lecturi ?

30 Aug

vara se apropie încet dar sigur de final, deşi gradele din termometre nu indică asta. oricum, Connect-r trebuie să fie tare fericit, în sfârşit apucă şi el la ceva somn.

ce-am făcut vara asta ? ce n-am făcut. dar despre asta am tot vorbit.

ideea e că în ultima lună am citit aproximativ 2200 de pagini. lucru de care-s mândră şi care mă face să vreau mai mult.

am ajuns şi la o concluzie. sfânta treime în materie de literatură universală contemporană e alcătuită din : Jonathan Safran Foer, Julian Barnes şi Martin Page.

recunosc, din multitudinea de autori se mai remarcă şi Joey Goebel. Murakami nu sună rău deloc, deşi povestea Pădurii Norvegiene nu m-a uimit prea tare.

vreau să-i devorez în curând şi pe Chuck Palahniuk, Orhan Pamuk , Yasushi Inoue şi Irvin D. Yalom.

între timp mă delectez cu „Arta conversaţiei” de Ileana Vulpescu. am să revin cu nişte recenzii mai complexe, sper.

dacă aveţi ceva recomandări pentru mine, le primesc cu plăcere. 🙂

ps. poza face parte dintr-un mic „proiect” ce-l derulez pe pagina de facebook a blogului. 🙂

5 răspunsuri to “liste de lecturi ?”

  1. Gratian Lascu August 31, 2012 la 7:32 am #

    De obicei ii prefer pe scriitorii romani. Am sa incerc cateva din recomandarile tale 🙂

  2. Malina Septembrie 9, 2012 la 7:24 am #

    Eu ii prefer pe cei straini, imi plac cartile psiholohice daca ai putea tu sa imi faci o recomandare ar fi asa de super!

  3. Tavi Septembrie 18, 2012 la 12:40 pm #

    “Arta conversaţiei” de Ileana Vulpescu m-ar interesa si pe mine 🙂 cum e pana la urma ?

    • julie Septembrie 20, 2012 la 2:54 pm #

      am ajuns pe la pagina 137 si am inchis-o. nu ma atrage deloc.

  4. mercadeo en linea Septembrie 26, 2012 la 3:46 pm #

    Influenţele educative pe care familia le exercită asupra copiilor se pot manifesta fie direct , prin acţiuni mai mult sau mai puţin dirijate , fie indirect , prin modele de conduită oferite de către membrii familiei , precum şi prin climatul psihosocial existent în familie . Modelele de conduită oferite de părinţi – precum şi climatul socioafectiv în care se exercită influenţele educaţionale constituie primul model social cu o influenţă hotărâtoare asupra copiilor privind formarea concepţiei lor despre viaţă , a modului de comportare şi relaţionare în raport cu diferite norme şi valori sociale . Este unanim recunoscut faptul că strategiile educative la care se face apel în familie , mai mult sau mai puţin conştientizate , determină în mare măsură dezvoltarea personalităţii , precum şi rezultatele şcolare ale copiilor , comportamentul lor sociomoral .

Lasă un răspuns

