politeţea costă ?

26 Aug

cu ceva vreme în urmă, am văzut pe pagina de facebook a celor de la Motivonti o fotografie care reprezenta un afiş de cafenea din Franţa, loc în care, cafeaua era mai ieftină dacă cel care comanda folosea cuvintele „Te rog”.

azi, pe aceeaşi pagină, am găsit poza asta :

poza e făcută în Sibiu, lucru care mă bucură enorm de mult. îmi place să văd că ideile pe care le vedem „dincolo” sunt puse în practică şi la noi. trebuie să recunoaştem, că e o formă drăguţă de a-i face pe oameni să conştientizeze importanţa a două, trei cuvinte „vă rog” sau „mulţumesc”.

tu cât de des spui cuvintele astea ? 🙂

8 răspunsuri to “politeţea costă ?”

  1. Monica Trandafir August 26, 2012 la 11:26 am #

    ce dragut

  2. Flyerboy August 26, 2012 la 12:49 pm #

    Cat de des am ocazia. Initiativa e foarte frumoasa. Bravo lor!

  3. Rucsi August 26, 2012 la 2:56 pm #

    uuuu.. ce tare <3.

  4. Mădălina August 26, 2012 la 3:54 pm #

    Eu mereu spun asta, mi s-a zis ca sunt enervanta de mai multe ori. :)) Imi place tare mult ideea 😀

  5. feriteglasblog August 26, 2012 la 8:54 pm #

    Intotdeauna spun 🙂

  6. I Love Mediaş August 27, 2012 la 6:45 pm #

    Mereu. Si te felicit pentru că ştii să scrii corect în limba română, cu diacritice.

  7. Lorena Septembrie 1, 2012 la 4:39 am #

    E dragut chiar o fi persoane care nu pot spune un „te rog” pentru 50 de bani?

  8. Ana Septembrie 14, 2012 la 9:26 am #

    Eu destul de des spun aceste cuvinte 🙂 .M-am obisnuit de mica , dar nu stiu sigura cine m-a obisnuit asa deoarece pe ai mei nu prea ii aud rostind aceste cuvinte … Ma bucur sa vad aceasta imagine !! 😀

Lasă un răspuns

