povestea „Keep calm”

24 Aug

într-o plimbare nocturnă prin online, am descoperit o scurtă poveste a posterului „Keep Calm and Carry On” pe care vreau să o împărtăşesc cu voi.  mai nou, „Keep Calm” a devenit o soluţie pentru toate problemele societăţii, probleme individului sau chiar problemele conştiinţei.

cu siguranţă toţi aţi văzut cel puţin un afiş cu acest mesaj, indiferent de zona pe care o „atacă” : „Keep calm and eat chocolate” , „Keep calm and read a book” etc.

am dat o tură şi pe site-ul „oficial” al keep calmu-ului şi am găsit o mulţime de chestiuţe drăguţe.

acum vă las cu povestea şi vă doresc un weekend minunat. 🙂

5 răspunsuri to “povestea „Keep calm””

  1. Adela Ivaşcu August 24, 2012 la 11:02 am #

    Wow..ce interesant!! Nu stiam..chiar m-a impresionat.

  2. monica August 24, 2012 la 5:47 pm #

    wow nici nu ma gandeam ca asa a aparut keep calm-ul

  3. Mădălina August 25, 2012 la 8:54 pm #

    Cat de draguut, mereu m-am intrebat de unde vine ”keep calm ” 😀

Lasă un răspuns

