fragmente.

9 Aug

 „…eu ce fac ? urmăresc progresia iubirii lor care e un fel de cancer ce proliferează în oasele mele, în tot sistemul meu limfatic. a început să producă metastaze şi asta doare cel mai mult. niciun tratament nu mai funcţionează. mă consolează doar gândul că mai am de aşteptat două luni. la capătul acestui nesfârşit interval de timp, voi ştii dacă se va întîmpla un miracol sau voi muri în tăcere din cauza cancerului răspândit haotic în organismul meu.  (…)

––––––––––––––––––

…nu ar mai trebui să scriu. recitind paginile anterioare, îmi dau seama că mă transform într-un parazit. pentru mine, pentru ei. am convenit că atunci când inima-mi plânge, înghit un şerveţel, dar când mă torturează mândria, ce dracu să fac? câteodată, ar trebui să primesc un premiu sau ceva asemănător, pentru masochism. o prietenă-mi spunea că sunt mereu în căutarea unor dovezi care să mă facă să nu-l mai iubesc. se pare că mândria mea are nevoie constantă de dureri, poate se mai atenuează.  ….

… sau poate confund iubirea cu mândria ?    „

nu contează autorul rândurilor sau ipostazele în care le-a scris. ideea e următoarea : tu ai citi o carte pe a cărei copertă se află rândurile astea ? 

15 răspunsuri to “fragmente.”

  1. Andrei D August 9, 2012 la 6:55 pm #

    da

  2. Teona August 9, 2012 la 7:12 pm #

    Extraordinar!

  3. ile August 9, 2012 la 9:23 pm #

    imi doresc mult sa o citesc …sau poate confund iubirea cu nerabdarea ?

    • julie August 9, 2012 la 9:28 pm #

      iubirea si nerabdarea ar putea face casa buna impreuna.

  4. Alex Marchiș August 9, 2012 la 9:38 pm #

    M-aș mira să-o fac. Și da, autoarea, poate chiar autorul, confundă iubirea cu mândria. Îmbucurător este totuși faptul că ea ( sau el) știe deja asta deci putem să stăm liniștiți.

    • julie August 9, 2012 la 9:43 pm #

      o prima parte a problemei e rezolvata : acceptarea. stie sigur ca nu-i ok, iar acum cauta solutii. 🙂

      • Alex Marchiș August 9, 2012 la 9:55 pm #

        Unde le caută? Pe google?

        • julie August 9, 2012 la 9:58 pm #

          de cand google a devenit solutia pentru orice problema?

          • Alex Marchiș August 10, 2012 la 4:03 am #

            Ai fi surprinsă câte probleme își găsesc soluția pe google. Totuși, ceea ce am vrut eu să spun prin ironia mea, mai mult sau mai puțin potrivită, este că o problemă de genul acesta, dacă se vrea într-adevăr acceptată la nivelul cel mai conștient, nu mai are nevoie de căutarea unei soluții pentru că soluția vine de la sine la pachet cu acceptarea, un fel de 1+1 gratis. Printr-o acceptare profundă și veridică, „problema” încetează să mai fie o problemă iar soluția este intrinsecă. Nu mai ai cauți soluții pentru că nu mai ai la ce, înțelegând ce a fost de înțeles. Ai devenit un Robinson care nu se mai răzvrătește și care s-a împăcat cu destinul de a fi singur pe insulă.
            Mă întreb, deci, dacă autorul rândurilor a acceptat problema sau doar a identificat-o. Cam asta era nuanța întrebării mele legată de google.

  5. Andrei Răduţu August 10, 2012 la 8:43 am #

    Greu de spus…depinde de preferinte.

  6. Lavinia Monica August 10, 2012 la 5:04 pm #

    Cum suna! Eu as citiiii!!!

  7. pasha ro. (@pasha_ro) August 11, 2012 la 11:41 am #

    intrigant,zau! kiar as citi!

  8. Adela Ivaşcu August 12, 2012 la 5:52 pm #

    As citi, imi place cum isi exprima sentimentele. 🙂

  9. Aniela Deby August 14, 2012 la 2:33 pm #

    De ce sa nu citesc cand e vorba de sentimente?:D Dar,vrei cumva sa publici tu o carte?:>:>

  10. monica August 15, 2012 la 11:08 am #

    deja mi-a trezit interesul

Lasă un răspuns

