Succesul olimpic – Mediensis Olympics

2 Aug

după o viaţă petrecută într-o continuă pregătire, un continuu antrenament, succesul apare negreşit. devotamentul sportivilor români prezenţi la Jocurile Olimpice de la Londra se materializează în simpla participare, chiar dacă nu e încununată de o medalie, indiferent de metalul din care e fabricată.

personal, vă mulţumesc pentru lecţiile de viaţă pe care ni le oferiţi zilnic. şi totuşi cred că cea mai importantă lecţie e cea a altruismului, pentru că împărţiţi cu noi rodul muncii voastre, iar noi, ne asumăm permanent succesul vostru. folosim cu mândrie persoana întâi singular spunând „am luat medalia de aur la tir/gimnastică/judo etc” chiar dacă noi, susţinătorii voştri, nu avem nicio contribuţie la apogeul existenţial care vă încunează viaţa sportivă. iertaţi-ne, dacă uneori, prinşi de euforia succesului vostru sau de dezamăgirea eşecului, uităm să vă fim alături aşa cum aţi merita.

dincolo de orice jignire, există oameni care stau cu sufletul la gură în aşteptarea unor rezultate favorabile. asta se întâmplă fie din patriotism, fie din respectul pe care-l meritaţi. şi respectul nu vi se cuvine doar din princina sacrificiilor majore pe care trebuie să le faceţi, ci pentru simplul fapt că aveţi curajul să luptaţi pentru visele voastre, care devin şi visele noastre.

voi sunteţi oamenii care îndeplinesc visele unei naţiuni. oare câţi am putea să facem asta ?

 

eu, Feri Teglas şi Mircea Hodarnau formăm echipa Mediensis Olympics şi vă susţinem prin acest concurs organizat de Chinezu şi patzaikin.com.  şi pentru asta ne-am întânit într-o sală de protocol din Hotelul BinderBubi Mediaş.

 

 

12 răspunsuri to “Succesul olimpic – Mediensis Olympics”

  1. Aniela Deby August 2, 2012 la 3:31 pm #

    Frumoasa echipa!:) Eu sunt mandra de sportivii de la Londra!

  2. Cristina August 2, 2012 la 5:07 pm #

    sunt eroii nostrii si rebuie sustinuti indiferent ca obtin medalii sau nu.
    ei sunt acolo si muncesc pe branci pentr-o secunda sau un punct in plus!!!…noi stam si-admiram „peisajul” si mai dam si cu „bata-n balta” 😦 (vezi badea si ciutacu…c-atat am citit, si mi-a fost lehamite, sper sa nu mai fie si altii…!)

    felicitari OLIMPICILOR!!!

    ps…tre sa mai zic ceva: fotbalul romanesc unde e????

  3. Feri August 2, 2012 la 5:38 pm #

    Fromooos ! Avem echipa, avem valoare !! 😀

    • julie August 2, 2012 la 6:19 pm #

      repost : nimeni nu-i ca noiii! :)))

  4. Lili August 7, 2012 la 9:45 am #

    Noi romani suntem oarecum o tara medie din punctul de vedere al populatiei comparativ cu celalte tari europe, mica din punct de vedere economic, insa din punct de vedere al sportului suntem o tara destul de mare ca si suflet , ca si spirit, ma intreb oare daca am fi fost de 10 ori mai numerosi, sau macar de 2 ori, am avea de atatea ori mai multe personalitati?

  5. Cosmintosh August 7, 2012 la 11:45 am #

    Macar suntem si noi buni la ceva.

  6. cotos August 16, 2012 la 8:39 am #

    Sper sa castigati…E greu, dar sa stiti ca aveti cele mai frumoase materiale…

Trackbacks/Pingbacks

  1. Am primit si eu ceva | Concept Liber - August 4, 2012

    […] Claudiu , Catalina , Cristian , Aura Rusu , Ciprian , Icepickk , Ideisiidei , Iura Rotaru , Julie , Kizzu , […]

  2. Va rog să mă ajutaţi să desemnez echipa câştigătoare • Chinezu - August 16, 2012

    […] din Mediaş: Mircea Hodârnău, Iulia Jianu, Feri […]

Lasă un răspuns

