de susţinut!

2 Aug

mă plimbam agale prin online şi am dat de site-ul altfem.ro

despre ce e vorba? pe scurt, despre discriminarea femeii în societate.

personal, cred ca încă există discriminare faţă de femei în multe domenii de activitate. dar partea misogină din mine recunoaşte faptul că există exemplare care ne fac de râs specia. oricum, tind să cred că sunt mai multe femei de succes decât rebuturi. iar aceste femei de succes trebuie susţinute şi apreciate.

tocmai de-asta, site-ul de care vă vorbesc, a iniţiat o petiţie care are ca scop tipărirea primei bancnote româneşti care să cuprindă o personalitate feminină. în fapt, este o idee chiar bună şi tocmai de aceea am semnat petiţia.

toate valorile statului au chipuri masculine. de ce ?

apelez la bunăvoinţa femeilor care mă citesc, dar şi la misoginismul cititorilor mei pentru a semna petiţia care se găseşte aici.

 

Lasă un răspuns

