acasă.

28 Iul

clişeic sau nu, mi-a fost dor de casă.

deşi de multe ori îmi reactualizez „acasă” ca fiind locul în care mă aflu sau locul în care îmi călătoreşte sufletul.

dar acum, acasă e locul în care se găseşte patul meu plin de perne, locul în care pot lenevi în voie cu multe cărţi în preajmă, locul în care mă cunosc toţi oamenii, locul în care cunosc fiecare parte cu ochii închişi.

am două luni de linişte, două luni în care să-mi încarc bateriile, două luni în care poate voi mai pleca pentru a îndeplini nişte dorinţe…

am tot timpul din lume să meditez asupra timpului ce a trecut, să pot să-mi întipăresc bine în minte faptul că mi-am îndeplinit aproape dorinţele.  din octombrie, sunt o mândră studentă a Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei din cadrul UBB,  Cluj.

între timp sunt don’şoara cu părul roşcat care dansează până la epuizare şi citeşte „Jurnalul unei fete greu de mulţumit” de Jeni Acterian.

dear summer, please be good. 🙂

 

şi dacă tot ziceam de dans..

 

 

4 răspunsuri to “acasă.”

  1. Rucsi Iulie 28, 2012 la 10:25 am #

    vreau și eu să fiu studentă. :03.

  2. Cristina Iulie 28, 2012 la 1:46 pm #

    „nimic din ce e omenesc sa nu-ti fie strain!” asta imi scria un profesor cand terminasem clasa a VIII-a. habar n-aveam ce-nseamna atunci… (parintii mei zambeau „pe sub mustata” 😀 ).
    acum nu-mi doresc altceva pt. tine decat sa fie vara pe care ti-o doresti!>:d<

Lasă un răspuns

