recomandarea de vineri (3)

20 Iul

dacă tot sunt prin Cluj de vreo 10 zile, m-am mai tot plimbat pe ici pe colo, am mai văzut una-alta, chestii deastea.

dintre „localurile” pe care le-am vizitat, din toamnă va fi unul pe care-l voi vizita cât de des voi avea ocazia. este vorba de Casa Tiff , loc în care mă simt super ok. atmosfera relaxantă se pliază perfect peste tot felul de evenimente culturale, oricât de diverse ar fi acestea.

şi pentru că am avut şi puţin timp liber, mi-am încântat neuronii şi retina cu ceva lectură.

aşadar, pentru o lectură uşoară, de vară, incitantă şi stimulantă recomand „Schiţe erotice” de Florin Ardelean.  deocamdată vă spun doar titlul, şi promit să revin cât de repede cu o recenzie subiectivă.

acum, îmi iau colegele de camera 77, etajul 3, caminul 2 din Haşdeu, şi ne apucăm de curăţenie party! un weekend fain şi distractiv

 

Lasă un răspuns

