viitor student, dependent de CFR

16 Iul

să spunem că în ultima săptămână am făcut drumul Mediaş – Cluj şi înapoi de vreo câteva ori. e foarte relevant faptul că de fiecare dată trenul a avut o întârziere de cel puţin 20 de minute.

ziua mi se pare de înţeles, oarecum, căldură, temperaturi ridicate… să zicem!

dar noaptea nu văd niciun factor fizic care să îngreuneze mersul trenurilor…

mi s-a propus alternativa autocarelor, lucru care nu-mi surâde deloc.  mie-mi plac trenurile, şi-mi place şi atmosfera din tren.  oameni liniştiţi, oameni dubioşi, oameni care citesc, alţii care socializează… multiculturalitate şi diversitate.

dar cred că cel mai mult îmi plac gările.  motivele-s diverse dar foarte subiective…

între timp, ne prefacem că totul e bine şi ne gândim cu puţină nostalgie la cei care parcurg distanţe mai mari cu un tren care are o întărziere mai mereu…

7 răspunsuri to “viitor student, dependent de CFR”

  1. Feri Iulie 16, 2012 la 5:26 pm #

    Am circulat foarte foarte mult cu trenul. Am inceput prin a merge la munte, multe drumuri de Sibiu, Brasov, Zarnesti. Dupa aceea autobuze, ocazii, mers pe jos. Weekendurile din liceu le petreceam pe tren. Cu chitara in brate, cu prietenii glumind, dormind si impartind acelasi compartiment. Apoi a urmat anii de studentie, foarte multe drumuri de Cluj, apoi drumurile de la Cluj la munte care durau cate o zi intreaga, cu dormit pe culoare si ore in sir cu capul pe geam.
    Acum e nostalgie, vineri cand il asteptam pe Marius Batu mi-am adus si eu aminte de trenuri….

    • julie Iulie 16, 2012 la 5:41 pm #

      de atmosfera asta incercam si eu sa vorbesc. cred ca am sa iubesc toate trenurile pana la Cluj si inapoi :))

  2. Andrei Răduţu Iulie 30, 2012 la 1:00 pm #

    Felicitari pentru intrarea la facultate ! Ma gandeam eu ca nu vei alege Bucurestiul, dar daca acolo iti doresti sa fii, ma bucur pentru tine ! Sa auzim de bine !

    • julie Iulie 30, 2012 la 1:18 pm #

      multumesc mult :* paradoxal, la Bucuresti intram la buget 😦

  3. Adela Ivaşcu Iulie 30, 2012 la 4:36 pm #

    Si mie imi plac trenurile, chiar azi am calatorit! 🙂 curentul pe timp de vara, tagadam-tagadam, priviri pe furis cu vreun baiat dragut pe care probabil nu-l vei mai vedea niciodata, dar misterul te indeamna sa te alaturi jocului, o carte pe care ai timp destul sa o citesti fara sa te simti presat de alte activitati.. pe scurt, minunat!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Pazea ca vine…leapsa pe sine | idei si idei - Iulie 18, 2012

    […] preluat de la Daniel subiectul. Julie a scris ceva pe tema asta zilele trecute. Chestiunea merita dezbatuta. Iar acum , vara, e de sezon […]

Lasă un răspuns

