JSU 2012 – ediţia a 5-a

13 Iul

azi, 13 iulie 2012, a avut loc deschiderea oficială a Junior Summer University, proiect organizat de OSUBB împreună cu cei de la OSF.

am scris şi anul trecut, aici, despre acest proiect, anul trecut fiind una dintre cei 15 participanţi în cadrul facultăţii de litere.

în acest an, eu sunt coordonator al facultăţii de litere, şi am 13 fete minunate şi un băiat la fel de minunat. începem să ne cunoaştem cât mai bine şi sper că vom continua să ne menţinem legăturile sănătoase.

astfel, îmi cer scuze pentru lipsa mea acută din spaţiul online, dar sunt prinsă în proiectul existenţial al celor 283 de participanţi şi uneori îmi amintesc şi de al meu, ocupându-mi puţinul timp liber cu  înscrieri la facultate, căutat de cămin prin Cluj şi alte cele.

salutări din Ardeal! 😀

3 răspunsuri to “JSU 2012 – ediţia a 5-a”

  1. Diana Iulie 13, 2012 la 7:47 pm #

    Buna!
    Va saluta fostii participanti JSU care nu au reusit sa ajunga in Cluj anul acesta. Distrati-va si pentru noi!

  2. Andrei Răduţu Iulie 14, 2012 la 8:27 pm #

    Felicitari si mult succes ! Voi scrie si eu despre BSU(Bucharest Summer University) in curand. Evenimentul va avea loc de la jumatatea lunii august pana spre sfarsitul acesteia.

  3. alle001 August 5, 2012 la 7:45 pm #

    si eu am aplicat pt JSU dar nu am fost admisa 😦

Lasă un răspuns

