recomandarea de vineri (2)

6 Iul

bun bun buuuun. revenim în fortă, aşa ca după Bac, cu nişte chestiuţe ce le-am descoperit/primit între multe sesiuni de învăţare (cică).

acum câteva zile, Ioana îmi trimitea un video care părea drăguţ. tutorial pentru make-up şi chestii de-astea. pe niciuna dintre noi nu o caracterizează astfel de video-uri, dar am zis „o fi fain..” şi îi dau play…

 

 

vă cer un minut şi unsprezece secunde.  iar apoi… bum!  conduc de 3 luni şi câteva zile şi începe să devină o dependenţă. machiajul nu e în aria mea largă de interese, dar fetelor, combinate nu formează o ecuaţie prea fericită.. pentru că vorba aia… prea mulţi boi pe la volane…

în rest, conduceţi cu grijă şi nu uitaţi că se poartă naturaleţea. 🙂

 

4 răspunsuri to “recomandarea de vineri (2)”

  1. Andrei Răduţu Iulie 6, 2012 la 7:45 pm #

    Vai de puii mei :)). Era sa pic de pe scaun :))

    • julie Iulie 6, 2012 la 8:11 pm #

      te ia putin prin …suprindere :)))
      da e dur mesajul. 😀

  2. alexandrinacheptanaru Iulie 6, 2012 la 8:33 pm #

    amuzant, dar in acelasi timp dramatic!

Lasă un răspuns

