direct din bac (3)

6 Iul

gata! am zis! am făcut-o şi pe asta.

3/3 din BAC, şi cu asta am pus punct. şi unul mare. verdictul va fi dat duminică, dar sunt tare optimistă.

pe scurt, despre azi.. pe lângă faptul că subiectele s-au lăsat aşteptate vreo 45 de minute am auzit că au făcut ceva ravagii pe la informatică. potrivit colegilor mei, subiectele au fost relativ grele. pentru mine şi anatomia mea, azi a fost o zi uşoară.

dacă-ţi alegeai anatomie,genetică şi ecologie umană aveai mari şansă să iei note peste 9,5 fără prea mari bătăi de cap. acum aştept baremul să pot să fiu şi mai sigură pe nota mea.

oricum, până duminică… nimic nu e sigur.  între timp gustăm libertatea în cele mai exotice feluri.

a trecut şi asta, dar oare, ne-am maturizat ?

 

11 răspunsuri to “direct din bac (3)”

  1. Rucsi Iulie 6, 2012 la 11:13 am #

    super. sper sa primesti rezultatele dorite:*

  2. Stefan Iulie 6, 2012 la 11:21 am #

    Chiar am discutat astazi cu un coleg in timp ce asteptam subiectele la examen si am ajuns la concluzia ca acest examen pentru mine nu dovedeste absolut nimic! Deci, maturizare nu prea

    • julie Iulie 6, 2012 la 11:23 am #

      pai deasta am pus problema asa, ca vai Doamne, ditamai examenul de maturitate. nu suntem mai maturi,, ci poate doar mai sictiriti si satui de societatea asta…

      • Stefan Iulie 6, 2012 la 11:44 am #

        Exact!:)) Oricum, sustin puternic ceea ce-am spus in celalalt comment! Examenul de Bacalaureat nu reprezinta absolut nimic pentru mine decat o simpla blestemata diploma si atat!

  3. daninho Iulie 6, 2012 la 11:28 am #

    cum adica 3/3? nu mai sunt 6 discipline?

    • julie Iulie 6, 2012 la 11:32 am #

      mm, nu. mate, romana si bio :))
      atat.
      si oralele :-j, da alea nu se pun.

      • daninho Iulie 6, 2012 la 5:55 pm #

        pe vremea mea erau 6:
        – romana oral
        – engleza oral
        – romana scris
        – istorie scris
        – geografie scris
        – educatie fizica

        • julie Iulie 6, 2012 la 5:56 pm #

          bun. noi am dat asa : romana oral, engleza oral, competente digitale (un fel de tic), romana scris, mate scris, bio scris. :)))

  4. Andrei Răduţu Iulie 6, 2012 la 2:58 pm #

    Felicitari si pentru ultima proba, iti tin pumnii sa iei note cat mai mari si sa intri cu bine la facultatea pe care ti-o doresti. Cat despre maturizare, am constatat ca e un proces indelungat si continuu. All the best >:D<

    • julie Iulie 6, 2012 la 3:02 pm #

      multumesc mult! >:D<
      same to youuuu !

Lasă un răspuns

