direct din Bac (2)

4 Iul

2 down, 1 to go.

mbuuun, gunoiul meu se umple cu toate caietele de matematica, toate foile cu formule si desene, cu toate tabelele de valori şi alte chestii neînsemnate…

am trecut şi peste asta, abia aşteptam. pentru M1, subiectele au fost relativ accesibile, nu pot să spun că au avut o dificultate foarte mare, sincer, cele pentru M2 mi s-au părut mult mai grele, ţinând cont de nivelul de pregătire şi toate alea…

am observat şi subiectul de la istorie, şi îmi permit să-l citez pe un coleg de clasă „bă, acolo iei 5 şi dacă nu te uiţi prin caiete, dacă mai şi înveţi eşti as”

dragă matematică, pentru mine eşti o entitate moartă. îmi pare bine că ne-am cunoscut, dar acum drumurile noastre se despart…

adios amigos!

 

hai cu anatomia… 

3 răspunsuri to “direct din Bac (2)”

  1. Andrei Răduţu Iulie 4, 2012 la 11:41 am #

    Mult succes in continuare si nu uita de matematica asa de repede :p. O sa iti aduci aminte de ea la un moment dat, chiar mai repede decat iti aduci aminte :).!

    • julie Iulie 4, 2012 la 11:42 am #

      mai am biologia si gata, dar stau bine deocamdata.
      e relativ bine 😀 eu sper sa uit de ea cat mai repede…

  2. Maria Iulie 5, 2012 la 10:57 am #

    Iulia,iti dau dreptate in totalitate……..in sepcial ca eu sunt m2…inca unul si gata.

Lasă un răspuns

