direct din Bac. (1)

2 Iul

1 down, 2 to go.

mai exact, azi am ars-o cu limba română. şi-am ars-o aşa hardcore. din  partea mea, subiectele au fost relativ accesibile, ţinând cont de starea politică actuală, se putea şi mai rău.

cu toate astea, Eminescu se învârte în mormânt cu toate florile lui albastre şi luceafărul a uitat să ne lumineze. nimeni nu se aştepta la poezie, cu atât mai puţin la Eminescu, deci am fost cam luaţi prin surprindere.

m-a dezamăgit un singur lucru, olimpicii au avut voie să-şi aleagă unul din trei autori canonici pentr elaborarea eseului de 2-3 pagini. noi l-am înghiţit pe Eminovici şi ne-a cam stat în gât.

şi cam aşa…

acum să vină matematica! abia aştept…

banc : „Cât iei mă în bac ?” „Bă, sper sa iau mai mult decât o priză normală”

noi să fim sănătoşi, că bolile vin şi belele curg…

 

 

 

10 răspunsuri to “direct din Bac. (1)”

  1. Cosmin Tataru Iulie 2, 2012 la 11:55 am #

    Plagiază pentru un viitor mai bun !

    • julie Iulie 2, 2012 la 11:56 am #

      nu-i de mine, chiar daca e la moda :)))

  2. Anonim Iulie 2, 2012 la 12:01 pm #

    Iei bacu, nu iei bacu, semintele acelasi gust are:))

    • julie Iulie 2, 2012 la 12:02 pm #

      ahahah, am vazut o poza pe facebook, cu un geniu in viata :)))

      • Anonim Iulie 2, 2012 la 1:09 pm #

        si eu. de aia zic. era tristul adevar acolo;))

  3. Ioana Iulie 2, 2012 la 5:01 pm #

    Orice forma de punere in cuvinte a suferintei este o forma de a atenua :*(Camil Petrescu).Am invatat si eu ceva din romanu lu petrescu chiar daca ne-o venit Eminescu :))

    • julie Iulie 2, 2012 la 6:15 pm #

      ahahaha, buna asta! se potriveste! :))

  4. Andrei Răduţu Iulie 3, 2012 la 1:38 pm #

    Mult succes in continuare :). Si apropo de bac, e un banc mai dragut decat cel de anul trecut care suna cam asa : „Ce a picat anul trecut la bac ?…Tot liceul” :))

    • julie Iulie 3, 2012 la 1:39 pm #

      ma gandeam sa-l pun pe asta dar eu nu pic :))
      multumesc mult >:D<

Lasă un răspuns

