scrisoare de iubire.

26 Iun

draga mea Iulia,

în doi ani m-ai călcat în picioare  după bunul plac.  ţi-am acceptat toate dorinţele, visele, nevoile şi capriciile.

dar mereu eram invizibil pentru tine. ţi-am promis că nu te voi lăsa niciodată singură şi totuşi tu m-ai părăsit.

şi nici măcar nu te-ai uitat înapoi.

ţi-am promis de atâtea ori că voi fi lângă tine când vei cădea.

te voi prinde şi te voi ajuta să te ridici.

nu m-ai crezut niciodată,  ai fost mândră şi orgolioasă. aşa cum eşti mereu.

dar azi, azi ai căzut. şi eu te-am prins. dar tu m-ai înjurat şi ai plecat iar, râzând ca de obicei.

cum poţi? întoarce-te.

cu imensă iubire, betonul de pe scările liceului teoretic „Axente Sever” Mediaş.

12 răspunsuri to “scrisoare de iubire.”

  1. Andrea-Ioana Dumitrescu Iunie 26, 2012 la 5:04 pm #

    Funny 🙂 Mi se intamplat si mie la facultate acuma cateva saptamani :))

  2. Rucsi Iunie 26, 2012 la 5:07 pm #

    dragut:))
    <3.

  3. Ioanid Iunie 26, 2012 la 6:39 pm #

    Cred ca mai e ceva in spatele acestei scrisori.

    • julie Iunie 26, 2012 la 6:39 pm #

      da, niste dureri de genunchi si glezne :))

  4. Gratian Lascu Iunie 26, 2012 la 8:04 pm #

    Frumoasa scrisoarea „glumita”. Mai ales ca e sincera in caracterizarea Scorpionul de 1 Noiembrie.

    • julie Iunie 26, 2012 la 8:06 pm #

      sincer, n-am prins legatura…

  5. Andrei Răduţu Iunie 26, 2012 la 10:15 pm #

    Simpatic. Cred ca peste ceva timp o sa iti aduci aminte cu placere :). Iar melodia nu am cum sa o apreciez, stii bine :). Salutare si multe succes(uri) 🙂 !

    • julie Iunie 26, 2012 la 10:18 pm #

      daaa :)) multumesc mult >:d<

Lasă un răspuns

