recomandarea de vineri.

22 Iun

cred că am să-mi fac un obicei din recomandările săptămânale.

din ciclul „ce-am mai descoperit săptămâna asta”  selectez un video uşor motivaţional, despre singurătate.

mai bine zis, despre oameni care nu se află într-o relaţie.  în câteva cuvinte, filmuleţul reprezintă transpunerea în imagini, metafore şi sunete a citatului : „Single is not a status.Its a word that best describes a person who is strong enough to live and enjoy life without depending on others”.

 

 

şi într-o adunătură de oameni mari care joacă un teatru ieftin, prin care speră să găsească soluţii… există ceva mai simplu. 🙂

 

un weekend fain. şi spor la învăţat.

3 răspunsuri to “recomandarea de vineri.”

  1. C.L.M. Iunie 24, 2012 la 10:56 am #

    ce dulce e copilul:D weekend fain si tie:X

  2. Andrei Răduţu Iunie 26, 2012 la 10:08 am #

    Foarte tare :). Multumesc 🙂

  3. adryacola Iunie 26, 2012 la 10:50 am #

    Ce fain e videoclipul!

Lasă un răspuns

