afecţiuni.

17 Iun

ştiu că nu ai cum să-mi înţelegi cuvintele atâta vreme cât nu-mi înţelegi tăcerea.

dar vreau să ştii ce s-a întâmplat.. 

te-ai instalat în sufletul meu ca o ateroscleroză a arterelor coronare.

astfel, ai instaurat cardiopatia ischemică în inima mea. în fiecare dimineaţă sufeream de dureri precordiale care mă anunţau că inima mea nu e suficient de oxigenată.

ce-ai făcut?

noaptea trecută te-am visat. te aşteptam în gară. şi „furia albă” era parcată în apropiere. mă aştepta să te duc spre ceea ce urma să devină pentru tine „acasă” …

dar vezi tu, boala ce ai adus-o o dată cu tine, m-a făcut să conduc nebuneşte. iar inima mea s-a oprit.

nu ştiu ce s-a întâmplat mai departe. sper doar că tu ai fost bine. eu cred că am murit înainte de a te cunoaşte cu adevărat…

parcă aş fi murit înainte de a se naşte universul… 

 

9 răspunsuri to “afecţiuni.”

  1. Andrei Răduţu Iunie 17, 2012 la 5:31 pm #

    Artistic ca intotdeauna 🙂

  2. Rucsi Iunie 17, 2012 la 7:45 pm #

    superb Julie :*.

  3. Eva Dee Iunie 18, 2012 la 12:02 pm #

    si te doare?

  4. C.L.M. Iunie 20, 2012 la 3:45 pm #

    ce de boli ;)) astea’s nimic in comparatie cu boala „aiaaa”..

  5. Rucsi Iulie 16, 2012 la 4:25 pm #

    nu ma satur sa recitesc postu asta.. 😡

Lasă un răspuns

