recomandare ?

15 Iun

mhm, bună dimineaţa. în ultima perioadă am dat peste tot felul de lucruşoare interesante, pe care vreau să le îmărtăşesc cu voi.

aşa că mă gândeam ca în fiecare zi de vineri să vă recomand câte ceva : o melodie, un interviu, o carte..

sau mai multe. ceva ce să merite.

iar azi recomand un interviu cu Radu Paraschivescu realizat de Booktopia.ro la Bookfest 2012 .

„ce i-ai spune unui tânăr de 18 ani despre Joyce?” – răspunsul îl găsiţi mai jos.

şi dacă tot am adus în discuţie Booktopia, vreau să spun că e o veritabilă bibliotecă virtuală, în care-ţi poţi păstra liniştit liste de lecturi, cu recenzii şi păreri împărţite! e o idee genială…

în cazul în care vă faceţi cont mă găsiţi aici.

weekend plăcut! 🙂

3 răspunsuri to “recomandare ?”

  1. Aniela Deby Iunie 15, 2012 la 8:35 am #

    Interesant sa stii:D ms de recomandare..

  2. C.L.M. Iunie 15, 2012 la 2:40 pm #

    buna ideea:D thnks ❤ 😀 pupici 😡

  3. Cristina Iunie 15, 2012 la 4:47 pm #

    simplu si frumos. dar ce voce areeee!!!!wooow! mrrrr… 🙂

Lasă un răspuns

