scumpă copilărie…

12 Iun

mulţumesc Lucian pentru că te-ai gândit la mine şi m-ai provocat la o leapşă a copilăriei…

fără prea multe introduceri…începem …

1. Care era jocul tău preferat din faţa blocului ? 

din fericire, am copilărit în casele bunicilor, în curţile lor şi pe străzile lor. deci nici vorbă de blocuri… oricum cele mai memorabile jocuri erau cele în care eu mă credeam mare constructor (îmi amintesc că tata mi-a adus un set întreg de materiale şi accesorii pentru construcţii. între timp, de la clădiri, am ajuns să construiesc bijuterii, dar asta e altă poveste). alt joc de care-mi amintesc cu drag e unul în care eu şi prietena mea Cristina (prietenia noastră durează şi azi, de vreo 16 ani buni ) făcceam tot felul de leacuri miraculoase, vindecând boli incurabile.ca să nu mai zic de naivul joc „de-a mama şi tata” cu prietenul meu din copilărie, Omar…

câtă imaginaţie puteam să avem…

2. Care este “dulcele” pe care l-ai mânca şi acum?

era pe vremea aia o îngheţată de căpşuni. şi nişte biscuiţi pufoşi ce-i primeam la grădiniţă.

3. Care au fost desenele tale preferate?

zâmbetul lui sharon! am o pasiune pentru aparatele dentare. cred că de la desenele astea mi se trage…

4. Pe melodiile cui ai crescut “mare”?

genius, 3se şi animal x. era o melodie cu o ciocolată ceva…dulce, dulce!

5. Ce amintiri iţi trezeşte guma Turbo?

dureri de gingii.

6. Ce visai să devii atunci când erai mic şi ce-ai ajuns?

sincer, nu am visat niciodată să devin ceva anume. dar ştiu ce sunt azi. am scris aici şi aici.

7. Cum ţi-ai descrie copilăria in 3 cuvinte?

doar trei cuvinte ?

 

 

 

6 răspunsuri to “scumpă copilărie…”

  1. Eva Dee Iunie 12, 2012 la 12:44 pm #

    copil dulce ce esti tu:*

  2. Lucian Mustaţă Iunie 12, 2012 la 1:37 pm #

    Mulţam de onorare. Interesante răspunsuri. Acu’… zi, cum fu bacul?

    • julie Iunie 12, 2012 la 2:19 pm #

      bacul de azi a fost relaxat, facil. m-am descurcat de minune 😀

  3. C.L.M. Iunie 13, 2012 la 9:02 am #

    vaaai! cat de scumpa eraaaaaaaai! si acum esti:D ma jucam si eu „de-a mama si tata” :))

    • julie Iunie 13, 2012 la 9:03 am #

      oh draga de tineee, cred ca toti ne jucam jocul alaaa :))

Lasă un răspuns

