poezia de început.

11 Iun

mi-am început săptămâna prost, foarte prost. dar prietenul meu Alex mi-a înveselit ziua cu versurile lui. dar şi cu o veste foarte bună. poeziile sale vor avea un adăpost sigur, un volum de debut „Două cuvinte” care va fi lansat în  07. 07. 2012.  prieten drag, voi fi lângă tine. ştii asta…

„Şi rămân peste timp să te-aştept
Ca un viscol la poartă, de pază,
Şi cu mâna mea dreaptă la piept
Te aştept de la-amiaz’ la amiază.

Lângă strada cu flori de prin văi
Eu aştept tot ce ţine de tine,
Cum e părul şi cum sunt ochii tăi,
Şi obrajii, şi buzele fine.

Multă lume mă-ntreabă ce fac,
De ce stau ca un câine de pază
Şi când luna se scaldă în lac,
Şi când soarele naşte o rază.

Câte zile au fost, doar eu ştiu…
Câte zile vor fi, cine ştie?
Mai adorm când se face târziu,
Dar mă scol până-n clipa dintâie.

Câteodată mai plouă încet,
Câteodată mai plouă un timp
Şi-mi mai cade o frunză pe piept,
Şi-ncă-o noapte cu ziua o schimb.

Anotimpuri mai trec nevăzut,
Dezgheţări, apoi muguri şi soare,
Dar se-ntorc toate la început,
La o frunză ce cade-n ninsoare.

Mai rămân lângă poartă, în drum,
Nu îţi cer nici cafea, doar o haină
Şi de poţi să mi-l dai tu acum,
Pe Bacovia citi-l-voi în taină.

Peste toamna ce cade-n apus
Stau în frunze cu mâna în sân…
Tu, demult, către lume te-ai dus
Şi-am rămas doar cu toamna, bătrân…”

sursă foto

7 răspunsuri to “poezia de început.”

  1. Ioan Ivan Iunie 11, 2012 la 12:01 pm #

    Enigmatico. Cine este Alex Devia si unde îşi va lansa cartea de poezii ? …A să nu uit, cum se numeşte această superbă poezie ?

    • julie Iunie 11, 2012 la 12:04 pm #

      Alex Devia e un tanar student la Cluj. Cartea sa va fi lansata la Sighisoara, iar poezia se numeste „În aşteptarea toamnei” . 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Amintiri din fragedă copilărie « Lucian Mustaţă blog - Iunie 11, 2012

    […] merge mai departe la Júlia, Oana, Profu’, Ionuţ, Julie şi Andrei. Şi care-o mai vrea să o preia […]

  2. două cuvinte. « julie - Iulie 5, 2012

    […] să-ţi fiu alături sâmbătă. pentru că sâmbătă renaşti, redevii.  după cum scriam şi aici, îmi înveseleşti zilele cu versuri. astfel, azi celebrez fericirea cu poezia care poartă numele […]

  3. Amintiri din fragedă copilărie | Lucian Mustață - Ianuarie 8, 2013

    […] merge mai departe la Júlia, Oana, Profu’, Ionuţ, Julie şi Andrei. Şi care-o mai vrea să o preia […]

  4. Amintiri din fragedă copilărie | Lucian Mustață blog - Martie 30, 2014

    […] merge mai departe la Júlia, Oana, Profu’, Ionuţ, Julie şi Andrei. Şi care-o mai vrea să o preia […]

  5. Amintiri din fragedă copilărie - Lucian Mustață - Februarie 22, 2015

    […] merge mai departe la Júlia, Oana, Profu’, Ionuţ, Julie şi Andrei. Şi care-o mai vrea să o preia […]

Lasă un răspuns

