despre vot ?

10 Iun

după o campanie electorală care m-a secat, pur şi simplu, a venit momentul să-mi exercit dreptul de vot.

pentru prima dată în scurta mea viaţă.  şi nu am făcut-o ca să câştige o anumită formaţiune politică, un om sau o idee.

am făcut-o pentru libertate. am făcut-o pentru că e dreptul meu şi e un mic fel de a schimba lumea.

oricum, o poză face cât o mie de cuvinte.

 

 

 

4 răspunsuri to “despre vot ?”

  1. Cristina Iunie 10, 2012 la 3:28 pm #

    corect!

  2. C.L.M. Iunie 11, 2012 la 10:00 am #

    beibii eu nici n-am fost la vot:-j

  3. Andreea Iunie 20, 2012 la 11:25 am #

    Eu de cate ori am fost la vot… si am votat… tot timpul dupa am fost dezamagita… deci anul asta nu am mai votat pe nimeni…

Lasă un răspuns

