a fost masterchef.

6 Iun

nu ştiu cât de mult a fost regizat sau nu, cât de trase de păr au fost reacţiile unor concurenţi. sincer, nu mă prea interesează.

cu mâncarea nu le am, gătitul pentru mine e un fel de pescuit intergalactic, ceva irealizabil, şi imposibil. deocamdată.

e un lucru ce-l apreciez. atitudinea lui Petru.

el e dovada clară, logică, raţională, că nu trebuie să ai faimă, nu trebuie să ai bani, nu trebuie să fii un pui de om răsfăţat ca să poţi reuşi în viaţă.

el e cel a demonstrat că a fi constant în ceea ce-ţi doreşti e adevărata cheie a succesului. din momentul în care a zis „eu am venit aici să câştig nu să-mi fac prieteni” am ştiut că el va fi cel care va câştiga. a reuşit să facă faţă presiunilor impuse de oameni şi pentru mine e un fel de Harap-Alb din realitate.

o lecţie de genul e numai bună înainte de Bac. aici mi-e motivaţia. asta e aşa, pentru cei care încă o caută.

6 răspunsuri to “a fost masterchef.”

  1. Gratian Lascu Iunie 6, 2012 la 8:41 pm #

    Deci “eu am venit aici să câştig nu să-mi fac prieteni”…

    Am notat 🙂

    • julie Iunie 6, 2012 la 9:04 pm #

      pastreaza lista deschisa. 🙂

  2. Ochiu ratiunii Iunie 7, 2012 la 5:50 am #

    uneori viata nu e nedreapta… si castiga cei mai buni, iar pitipoancele stau la balcon si privesc…
    http://www.ochiuratiunii.ro/monden/masterchef-petru-uneori-castiga-cei-mai-buni.html

  3. C.L.M. Iunie 11, 2012 la 10:15 am #

    succes la Bac scumpete<3 sa aud numa de note mari:X

    • julie Iunie 11, 2012 la 10:33 am #

      mersi iubire! promit sa nu dezamagesc >:D<

Lasă un răspuns

