pauză.

29 Mai

scriu rândurile de faţă în semn de mulţumire pentru premiul acordat în cadrul concursului „I think therefore I blog” organizat de CJE Sibiu.

mă bucur mult că am câştigat locul I la categoria „cel mai creativ blog” , fiind urmată de minunata mea prietena Eva.

îi felicit pe toţi cei care au participat şi nu-mi rămâne decât să sper că voi creşte în continuare. totuşi, nu pot să trec pe aici fără să-mi scuz lipsa, atât de acută, de inspiraţie. fiind prinsă în apogeul ăsta existenţial, tind să obosesc, iar ideile mele fug mai repede decât mine.

promit însă că voi reveni zilele acestea cu discursul pe care-l voi prezenta în cadrul festivităţii de absolvire a clasei a XII-a.

mulţumesc încă o dată.

alte păreri despre concurs  : Mircea Hodârnău şi Tudor Popa.

 

şi acum o pauză mult dorită. pentru că iubirea sună bine în orice limbă, oricât mi-ar fi de străină…

 

 

 

5 răspunsuri to “pauză.”

  1. Rucsi Rucs Mai 29, 2012 la 4:46 pm #

    felicitari :*.

  2. Stolen Images Mai 29, 2012 la 6:51 pm #

    Felicitări pentru premiul I si pentru absolvirea celor 12 clase.

  3. Eva Mai 30, 2012 la 12:32 pm #

    minunat >:D<

Lasă un răspuns

