Toamna la Cluj

20 Mai

de Alexandru Devia

 

Adă-n venă de-Ardeal
Până nu-mi ies din minți,
Părul tău, la seral,
Și-ochii tăi cei fierbinți.

Adă-mi buzele moi,
Ce-au fugit dintr-o vară,
Adă-mi lână de oi
Și un vers cu chitară.

Te aștept pe la Cluj,
Acel templu-n Ardeal,
Te aștept ca un ghiuj
Într-un veac ireal.

Și le-am spus să mai vină
Și lunei, cu stele,
Unui crivăț, cu tină
Și-unui geam, cu perdele.

Adă-ți chipul la mine,
Cicatricea din frunte,
Vorbe despre străine
Și un pumn de-amănunte.

Adă miezul de pâine
Și un val dinspre mare,
O cafea pentru mâine
Și-al meu vers de iertare.

Pune-ți haina pe tine
Și-ntr-o geantă, un ruj
Adă toamna la mine,
Adă toamna la Cluj.

 

mi-e prieten  şi îşi cântă viaţa în versuri pe care le înnobiliează cu cele mai sincere emoţii personale. îşi caută drumul prin artă şi cultură, iar eu sunt prin preajmă să-l susţin.

 

Un răspuns to “Toamna la Cluj”

  1. Cristina Jianu Mai 29, 2012 la 4:15 pm #

    poi…ioooiiii ce fain suna!

Lasă un răspuns

