Hai s-o facem Mediaş!

11 Mai

nu cred că Let’s do it România e un secret pentru cineva. mai ales că anul acesta, în 12 mai, vor mai face curăţenie bulgarii, turcii şi locuitorii din Republica Moldova.

dincolo de orice beneficiu pe care-l aduce acest proiect  mediului înconjurător, apreciez şi susţin impactul social. deşi seamănă cu un paradox, ţinta pare a fi atât simplul şi unicul individ, cât şi societatea din care face parte.

iar abordarea asta prinde. să-l faci pe un om să conştientizeze că el e schimbarea,  e extraordinar.

că până la urma asta e. eu cred că pot schimba lumea, tu crezi că poţi schimba lumea.. deja suntem doi.

şi ca noi, mulţi. şi-aşa ne întâlnim, toţi. toţi cei care credem în schimbare. oricare ar fi ea…

pentru că dincolo de orice gunoi de pe deal, e o lecţie, dincolo de orice implicare, e un vis.

e doar o problemă de viziune..

eu voi fi acolo. pentru că e de datoria mea să cred!

 

 

dormi frumos în noaptea asta. mâine vei schimba lumea!

Un răspuns to “Hai s-o facem Mediaş!”

  1. Cristina Mai 12, 2012 la 11:26 am #

    Si-am facut curatenie, si ne-au vazut si altii care – e sambata, nu? – au iesit la gratare cu catel, cu purcel, cu….
    Si mai sper (pacat ca nu pot sublinia cuvantul „sper”) ca cei care ne-au vazut „in actiune” cu sacii plini de gunoaie vor intelege ca „acasa..(e a mea; sunt acasa si fac ce vreau!)” nu e totuna cu natura; ea e a tuturor…si a mea, si-a ta, si a celor care au fost azi (si nu numai!!!) sa faca curatenie!
    Felicitari, LDIR Medias

Lasă un răspuns

