hoy. azi.

27 Apr

vă văd pe voi trăind visele mele.

şi în mine se rupe tot. dar nu-i nimic. am să cresc şi eu mare…

 

între timp…

Tengo una mañana constante y un aquarela esperando verte pintado de azul
Tengo tu amor y tu suerte y un caminito empinado

9 răspunsuri to “hoy. azi.”

  1. ideisiidei Aprilie 28, 2012 la 7:06 am #

    visele tale vor fi traite doar de tine. cred ca doar ti se pare ca unii traiesc aceleasi vise.

    • julie Aprilie 28, 2012 la 8:25 am #

      e vorba de visele pe care omuletii acestia le stiau foarte bine, pentru ca intr-un timp imi erau apropiati. 🙂

      • ideisiidei Aprilie 28, 2012 la 12:56 pm #

        si n-ai pastrat niciun vis doar pentru tine? le-ai impartasit pe toate cu ei?

        • julie Aprilie 28, 2012 la 12:56 pm #

          nu-s foarte egoista. si acum trebuie sa-mi fac alte vise…

          • ideisiidei Aprilie 28, 2012 la 12:58 pm #

            de ce? le poti urma pe cele spuse si altora. acum stii la ce te poti astepta din partea lor.

            • julie Aprilie 28, 2012 la 5:10 pm #

              pai le voi urma si pe acelea. dar am sa-mi fac si altele, poate mai marete! 😀

            • ideisiidei Aprilie 28, 2012 la 5:12 pm #

              asta suna foarte foarte bine 🙂

  2. joker Mai 5, 2012 la 6:31 pm #

    Minunată melodia!.
    Aşa este şi sufletul tău?
    🙂

    • julie Mai 6, 2012 la 6:13 am #

      daca as spune ca da, as fi mandra.
      daca as spune ca nu, as afisa o modestie falsa. 🙂

Lasă un răspuns

