alarma motivaţională.

25 Apr

acum câteva zile,  în plimbarea mea zilnică prin vastul internet, am descoperit motivonti.

pe prima pagină scria mare „Alarma motivaţională – Hai să învăţăm să zâmbim„.

personal, apreciez orice încercare de a face oamenii să zâmbească mai des. iar asta e una genială aşa că m-am înscris şi eu.

e vorba despre nişte sms-uri motivaţionale pe care le primeşti în fiecare dimineaţă, pentru a-ţi începe ziua cu un zâmbet.

timp de 30 de zile, nişte omuleţi fantastici îţi trimit mesaje pentru a te face fericit. şi ce poate fi mai frumos de atât?

vă zic eu. să simţi că tot universul tău o ia razna şi te salvează un mesaj de genul acesta de la un om pe care nu-l cunoşti,care nu are nici cea mai mică legătură cu tine şi nu ştie ce ţi se întâmplă.

„Învaţă că indiferent de orice, există o singură cale spre o zi minunată.Mergi înainte, drept, cu fruntea sus, găsind puterea de a zâmbi. Zâmbeşti?”

şi-am zâmbit.

 

mulţumesc!

13 răspunsuri to “alarma motivaţională.”

  1. Ioanide Aprilie 25, 2012 la 5:15 pm #

    O idee interesanta 😀 ! Eu as avea nevoie de un sms motivational sa ma trezesc pe la 7 si 15 ;;) ! Probabil se va inventa intr-o zi :* !

  2. Madalina Aprilie 25, 2012 la 5:50 pm #

    si eu am zambit astazi dupa sms-ul cu pricina…. 🙂

    • julie Aprilie 25, 2012 la 6:13 pm #

      ma bucur foarte mult! cred ca toti am zambit.
      sa zambim in continuare. 😀

  3. alle001 Aprilie 25, 2012 la 5:55 pm #

    si pe mine ma fac sa zambesc, de 3 zile 🙂

    • julie Aprilie 25, 2012 la 6:08 pm #

      super! sa zambesti mai mult >:D<

      • alle001 Aprilie 25, 2012 la 6:18 pm #

        sa zambim impreuna :))

  4. ideisiidei Aprilie 26, 2012 la 4:54 pm #

    te ajuta si citatele dar sunt de preferat cartile. iti recomand si http://www.empower.ro

  5. pinguuina21 Aprilie 28, 2012 la 6:57 pm #

    cat de tare! sigur ma bagam si eu la asta daca eram in Ro.
    🙂 atunci sa zambesti in fiecare zi, da?

    • julie Aprilie 28, 2012 la 7:21 pm #

      sigur :* am sa fac tot posibilul 😀

Lasă un răspuns

