dacă pozele ar vorbi..

14 Apr

cred că din nevoia de a descoperi cine sunt am început să mă caut. iar.

şi-am făcut-o prin poze. iar.

anii copilăriei i-am trecut repede cu vederea,  poate din cauza faptului că n-am prea multe amintiri din acea perioadă.

şi-am ajuns rapid pe la vârsta de 14 ani. prima iubire, primele decizii legate de viitor, primele conflicte importante cu părinţii.

despre prima iubire am tot vorbit. despre examene şi liceul potrivit voi vorbi prin iunie.  iar cu părinţii toţi avem mici neînţelegeri, fiind vorba şi de vârsta adolescenţei.

în 4 ani de liceu am crescut. şi-am crescut frumos. dintr-un copil de 14 ani, foarte timid, fără vreo pasiune bine definită,  cu temeri legate de integrarea în societate m-am transformat în cine sunt azi.

iar dacă pozele mele ar vorbi, sunt ferm convinsă că ar fi mândre. şi cred că sunt ceva mai mult decât şi-ar fi dorit să fiu …

dar cresc, mai cresc…

 

 

15 răspunsuri to “dacă pozele ar vorbi..”

  1. Bianca Tămaș Aprilie 14, 2012 la 7:20 pm #

    Cu totii crestem si trecem prin diverse perioade. Unii insa vrem, altii nu. Depinde de noi. Tu esti in prima categorie si ma bucur ca te cunosc :*:*

  2. C.L.M. Aprilie 15, 2012 la 12:33 pm #

    draguta si atunci:D si acum!:D puuupaceala:D

  3. Andrei Răduţu Aprilie 16, 2012 la 12:12 am #

    Nice ! Mult succes pe viitor ! Sarbatori fericite ! Hristos a inviat !

    • julie Aprilie 16, 2012 la 10:28 am #

      multumesc la fel!
      o primavara fericita si pentru tine >:D<

  4. cosmintosh Aprilie 16, 2012 la 10:10 am #

    Amintirile-ar trai \:d/ Iti urez multa bafta si o viata frumoasa!

    • julie Aprilie 16, 2012 la 10:28 am #

      multumes frumos!
      la fel si tie.

  5. Iris.. Aprilie 16, 2012 la 10:17 pm #

    sa mai cresti,om al literelor! ;**

    • julie Aprilie 17, 2012 la 8:04 am #

      cresc pui, cresc :* hai si tu cu mine.

  6. Lucianna Aprilie 25, 2012 la 12:34 pm #

    Foarte frumos spus…stau si ma gandesc ce ar spune pozele despre mine. Ce ar gandi copilul din poze. Imi dai voie sa iti folosesc ideea?

    • julie Aprilie 25, 2012 la 12:40 pm #

      te rog, simte-te libera. 😀
      abia astept sa vad ce gandeste copilul din poze.
      spor la scris! >:D<

      • Lucianna Aprilie 25, 2012 la 1:06 pm #

        Am scris. dar o sa apara luni, sa nu ma aglomerez. 😀

Trackbacks/Pingbacks

  1. Dacă pozele ar vorbi | Momentul meu - Aprilie 29, 2012

    […] Julie a avut amabilitatea de a mă lăsa să folosesc ideea ei în varianta mea de postare. Din păcate, acum sunt în București, unde stau cu chirie, și nu am poze să vă arăt cum eram eu la vreo 8, 10 anișori. Dar cu prima ocazie, vă satisfac curiozitatea. […]

  2. scumpă copilărie… « julie - Iunie 12, 2012

    […] nu am visat niciodată să devin ceva anume. dar ştiu ce sunt azi. am scris aici şi […]

Lasă un răspuns

