ne jucăm ?

10 Apr

în agitaţia clasei a 12-a, mă bucur cât pot de mult de timpul liber ce mi-l oferă vacanţa. revăd prieteni dragi, citesc o carte bună, îmi descopăr noi arii de interes, cunosc oameni care-mi pot marca existenţa…

printre astea, revin la o leapşa ce-am primit-o cu ceva vreme în urmă. mulţumesc Eva, dragă, scumpă…

1. Scrie 3 lucruri pe care știi sigur că le vei face mâine: 

respir, respir, respir.  restul e relativ, aş putea pleca, aş putea aştepta, aş putea veni.

2. Scrie 3 dorințe care nu ți s-au îndeplinit încă:

să ştiu, să vreau, să pot. mai mult.

3. Scrie primul cuvânt care îți vine în minte:

timp.

 4.Ce auzi în acest moment? 

5.Dacă ai putea pleca în vacanță cu orice scriitor/scriitoare,pe cine ai lua cu tine? 

dacă aş putea pleca în vacanţă, aş putea să răspun mai târziu ?

6.Care e cea mai ieșită din comun activitate a ta ?

revin la răspunsul de la 1. respir, restul depinde de mine.

7.De cine te-ai speria : stafia lui Michael Jackson sau de Britney Spears tunsă la chelie?

orice e viu e mult mai înfricoşător decât moartea.

8.Scrie ceva de încheiere… 

„la revedere sau la adio… ”

 

şi cam aşa. doritorii sunt rugaţi să se servească singuri.

8 răspunsuri to “ne jucăm ?”

  1. Eva Aprilie 10, 2012 la 1:36 pm #

    pam,pam,pam.
    bine lucrat, drago :*

  2. ideisiidei Aprilie 10, 2012 la 7:01 pm #

    poate jocul e o pasiune 🙂

  3. Cristina Jianu Aprilie 10, 2012 la 8:28 pm #

    ce faci maine? ;;) ups… 2) poti; 3) ai timp; 4) Mamaaaaaaaa…uuuuhuuuu; 5) mai tarziu :D; 6) vedem…; 7) still living >:); 8) paaaaa >:D<. 😡

  4. Ioanide Aprilie 13, 2012 la 8:30 am #

    Cand plecam in excurise Juliet ? Let`s have some fun !

    • julie Aprilie 13, 2012 la 8:33 am #

      dupa Bac, intotdeauna dupa Bac :))

  5. C.L.M. Aprilie 13, 2012 la 5:06 pm #

    ce mi plac raspunsurile tale:D:*

  6. Aniela Deby Aprilie 14, 2012 la 3:59 am #

    Ma duc la biserica,mananc,si stau in pat ma uit la film ,Si..ma gandesc la iubii,ca a venit in tzara si asa tupeu are,ca nici nu m-a sunat:))!Normal,ca a dat de soacramea:P !Nu m-am plimbat cu vaporul,2 Nu mi-am deschis firma:)) 3.Vreau sa merg in Dubai:D

    astea nu s`au indeplinit..
    sarmale,in acest moment o aud pe mami care striga”Annaaaa,treci la lucru”:))

    Pe mama domne,sa imi faca viata grea:)))
    Sa dorm:D
    Britney Spears cheala:)))
    Asta la vista,babe!:D
    Paste fericit::D

Trackbacks/Pingbacks

  1. >Leapsa "Bombina":)) | Aniela Deby - August 30, 2012

    […] merge cu mare directie..la :Emile,tu esti primul,apoi… urmeaza: Alyz,Vienela,Zdwuby,Julie,Aura Rusu si Mistocareala-Silviu!Si celor ce vor sa o preia..le`o dau gratis! […]

Lasă un răspuns

