dansez cu pozele vechi

6 Apr

incursiune în trecut.

îmi supun glandele lacrimale la torturi. sute de poze. cu diferiţi „noi”.

omniprezentă, eu. doar că în stânga mea, mereu altcineva.

cât de perfect pare totul  în nişte imagini colorate, pline de zâmbete şi gesturi. amintirile astea nu imortalizează defectele.

mulţumesc aparatelor foto pentru că au captat ce era mai frumos în oamenii pe care i-am iubit sau am crezut că-i iubesc.

2 ani sau 2 săptămâni.

pentru că defectele mor.  şi amintirile dureroase la fel.. 

 

 

8 răspunsuri to “dansez cu pozele vechi”

  1. Aniela Deby Aprilie 6, 2012 la 8:57 pm #

    Mare dreptate….

  2. C.L.M. Aprilie 6, 2012 la 9:41 pm #

    dar amintirile frumoase raman ❤

  3. Gratian Lascu Aprilie 7, 2012 la 6:40 am #

    Un fel de Amintiri din prezent ? 🙂

    • julie Aprilie 7, 2012 la 8:12 am #

      nu, ce e in trecut, acolo ramane. intotdeauna. 🙂

  4. Andrei Răduţu Aprilie 7, 2012 la 9:56 am #

    Asa e…mi-ai adus aminte de niste timpuri de mult apuse…Spor la treaba si toate cele bune Julie !

  5. cosmintosh Aprilie 8, 2012 la 3:10 pm #

    Asa fac si eu odata pe an. Daca noi am avut si avem aparate foto, sunt curios ce or sa aiba stra nepotii nostrii… holograme ;))

  6. ratzone Aprilie 8, 2012 la 11:29 pm #

    foarrrrteee ffrumossss:) 🙂

Lasă un răspuns

