lecţii.

4 Apr

cresc, creştem.

învăţ. şi mă lovesc din ce în ce mai des de trădare.

îmi vindeţi fericirea voastră în poze în care vă declaraţi iubirea.

dar nici măcar tu, veche prietenă, nu meriţi să păstrez reziduurile trădării tale. ţi-am înţeles întotdeauna cuvintele, acum îţi înţeleg şi tăcerea. limbajul corpului tău e mult mai uşor de interpretat când eşti la braţul fostului meu iubit. 

mă zbat între răzbunare şi acceptare. şi ştii bine, că deşi semănăm, nu aş putea să-ţi fac rău…

eu nu.  dar îmi cunoşti agonia. tu trebuie să-ţi înveţi lecţiile tale.  pe mine m-ai învăţat că uneori, oamenii sunt egoişti.  aşa ţi s-a întâmplat şi ţie, ai avut o zi rea. iar eu am avut mai multe, cam toate în care te-am lăsat să-mi alimentezi încrederea cu tristeţea ta.

 

dar, se-ntâmplă. toţi facem greşeli.

 

 

6 răspunsuri to “lecţii.”

  1. Eva Aprilie 4, 2012 la 7:15 pm #

    unii fac greseli intentionate.de tot felul…

  2. ideisiidei Aprilie 9, 2012 la 7:50 pm #

    poate ca nu e tradare ci asa a fost tot timpul dar unele lucruri nu au putut fi observate de la inceput

    • julie Aprilie 9, 2012 la 7:55 pm #

      sunt sigura ca la inceput nu a fost tradare, cine vrea sa tradeze nu-si expune temerile si fricile…

  3. ideisiidei Aprilie 9, 2012 la 7:58 pm #

    dar, la final a fost tradare?

    • julie Aprilie 9, 2012 la 8:12 pm #

      e ciudat daca as spune ca ajunsesem in punctul in care ma puteam astepta si la asta?

      • ideisiidei Aprilie 9, 2012 la 8:15 pm #

        nu cred, e bine sa nu fii surprinsa de evenimente

Lasă un răspuns

