after lecturi urbane, martie 2012.

18 Mar

nu sunt convinsă de o definiţie clară a fericirii. dar o zi de vineri, la început de primăvară, în care oamenii îşi dau întâlnire cu lectura pare a fi o zi de încadrat în normele fericirii.

pentru că nu există nimic mai frumos decât să ai o carte în mână, să o răsfoieşti, în căutarea unui mister, unei lecţii, iar lângă tine, un om drag ţie să facă acelaşi lucru. într-o singură seară am contopit mistere la care alţii nici măcar nu se gândeau. sunt sigură că fiecare dintre actanţii acestui joc a plecat de la Casa Schuller cu o lecţie învăţată. sau măcar cu nişte întrebări la care urmează să găsească răspunsuri. Îmi permit să-l citez pe unul dintre oamenii care ni s-a alăturat azi : „eu am învăţat că niciodată nu e prea târziu”.

şi nici nu e. niciodată nu e târziu să te regăseşti, să speri la o fericire minimă, la o uniune animată de cărţi şi oameni. asta am simţit eu după ce am apucat să respir din nou, să mă gândesc la tot ce am realizat.încă sunt plăcut surprinsă de ceea ce a fost.  şi public, promit  că în aprilie revenim cu mai multe forţe. doar atât, mulţumesc.

cine a mai scris : Eva , Vasile Antipa , Mircea Hodarnau, Feri Teglas. mulţumesc.

de asemenea, toate gândurile mele bune pentru DD care a insistat ca a vocea mea să apară la radio, Cristina Pustai pentru că e „aici şi acolo” când am multă nevoie, pentru Luminiţa, de care mi-e dor mereu şi pentru cea care a adus Lecturi Urbane în Mediaş, Daniela Toma.

3 răspunsuri to “after lecturi urbane, martie 2012.”

  1. C.L.M. Martie 19, 2012 la 7:01 pm #

    niciodata nu e prea tarziu pt. fericire:) 😀 >:D<

  2. ideisiidei Martie 19, 2012 la 7:16 pm #

    sunt total de acord cu tine, intalnirea cu lectura e un moment incredibil, e o particica din fericire

  3. Bia. Martie 23, 2012 la 12:41 pm #

    Trebuie sa`mi explici intr`o zi ce`i treaba asta cu lecturi urbane 😕

Lasă un răspuns

