ipotezele iubirii.

10 Mar

până nu ştii ce e iubirea, nu ai cum să dovedeşti că e adevarată.

până nu ştii cine eşti, nu ai cum să ştii cine e cel de lângă tine.

şi ne întoarcecm la matematică..

se dă cazul iniţial : iubirea.

şi se aplică inducţia matematică.

prima propoziţie e adevărată pentru orice n=1. altfel spus, orice individ manifestă iubirea faţă de sine. în cantintăţi mai mari sau mai mici, e irelevant.

pasul de inducţie.

se demonstrează că pentru orice n, propoziţia n=1 implică propoziţia n+1.

P(n)=P(n+1). eu sunt egală cu tine, egală cu noi.

eu mă cunosc, şi te cunosc. suntem două elemente ale unei propoziţii adevărate şi demonstrabile printr-un proces matematic.

asta înseamnă că ne iubim ?  

 

 

 

11 răspunsuri to “ipotezele iubirii.”

  1. Cosmin Tataru Martie 10, 2012 la 10:34 am #

    Super ! Skate on, girl ! (Articolul ăsta merge citit pe Kashmir al celor de la Zeppelin. Prea bine merge citit).

  2. Eu Martie 10, 2012 la 10:36 am #

    Brain.

    Exploded. 🙂

  3. Bianca Tămaș Martie 10, 2012 la 11:20 am #

    Iubirea nu poate fi demonstrata matematic, tinand cont de faptul ca sunt paralele.
    Oricum, genial! As usual :*

    • julie Martie 10, 2012 la 11:30 am #

      de-ai stii cat sunt de perpendiculare…

      • Bia. Martie 10, 2012 la 11:39 am #

        Niciodata! :)) Refuz sa cred asta!

  4. C.L.M. Martie 11, 2012 la 10:49 am #

    baby iubirea nu exista!!!!!!!!

    • julie Martie 11, 2012 la 10:51 am #

      cea mai inspaimantatoare concluzie…

  5. joker.giurgiu Aprilie 1, 2012 la 8:53 am #

    Cu siguranţă nu.
    :))

Trackbacks/Pingbacks

  1. Recomandarile saptamanii [8] | Mistocareala - Martie 16, 2012

    […] articol : https://inimioarecolorate.wordpress.com/2012/03/10/ipotezele-iubirii/ Tweet(function() { var po = document.createElement('script'); po.type = 'text/javascript'; […]

Lasă un răspuns

