Campania ”Fii frumoasă, CITIND !” pentru bloggeriţele din Mediaş

7 Mar

În 8 Martie, cu ocazia Zilei Internaţionale a Femeii, Asociaţia ”Mediaşul pentru Cultură” şi cosmeticiana Anca Stoia vă oferă o carte, un masaj facial şi un tratament cu ultrasunete, în incinta Salonului TOLLAS, aflat în Strada I. G. Duca nr. 7.

 

unde-s cărţi, sunt şi eu. e deja obişnuinţă.

aşa că, trebuie să aleg un citat din cartea mea preferată. cum nu sunt în stare să aleg una, mă rezum la un citat dintr-o carte citită la începutul acestui an, Jurnalul Satanei. citatul reflectă starea care mă bântuie zilele astea..

 

“Blestemata asta de continuitate îmi ucide inspiraţia, o să ajung un romancier mediocru de gazetă bulevardieră care minte din lipsă de talent. Sunt un om întreg, am cinci simţuri, cum să interpretez totul prin auz?”

 

şi după o zi întreagă de războaie.. să avem parte de puţină linişte.

somn uşor, suflet…

 

 

3 răspunsuri to “Campania ”Fii frumoasă, CITIND !” pentru bloggeriţele din Mediaş”

  1. Antonela Sofia Barbu Martie 7, 2012 la 7:47 pm #

    Frumos. Multumesc.

  2. C.L.M. Martie 8, 2012 la 6:34 pm #

    ce interesanta e campania! te pup>:D< La multi ani soare!

Lasă un răspuns

