tricoul tău.

6 Mar

mă agitam prin dulap în căutarea unui tricou preferat. aveam urgentă nevoie de el.

în tot deranjul dulapurilor mele şi în încercarea de a găsi ceea ce vroiam, am găsit tricoul tău.

negru, simplu, destul de încăpător şi uşor de folosit în loc de pijama, pentru mine.

o dată cu el a venit şi un val interminabil, un miros dulceag, miros de parfum, de piele. mirosul tău persistă în dulapurile mele.

a inundat tot. chiar şi pofta mea de a proba haine.

nu, nu mi-e dor de tine. mă bucur că eşti acolo, la 600 km depărtare, la doi ani distanţă, cu prietena mea cea mai bună purtând un tricou identic cu cel din dulapul meu.

şi nu, nu te-am iertat. şi nici pe ea…

 

 

4 răspunsuri to “tricoul tău.”

  1. Bia. Martie 7, 2012 la 6:58 pm #

    Deci pe cuvantul meu ca ai o viata extrem de interesanta. :))
    Nu ne vom plictisi la zecile de cle pe care le vom savura incepand din 1 octombrie 2012 :>

    • Bia. Martie 7, 2012 la 7:00 pm #

      zecile de cafele!
      pe care le vom savura IMPREUNA*
      iarta`mi greselile :))

      • julie Martie 7, 2012 la 7:03 pm #

        draga de tineee!
        normal ca nu ne vom plictisi! 😡

  2. C.L.M. Martie 8, 2012 la 6:33 pm #

    nici sa nu-i ierti! ;D

Lasă un răspuns

